Alkohol při dietě ?

2. června 2008 v 13:07 | Milky-princess |  Co pít ?
Suché bílé víno. A to jen občas. Tak zní odpověď na otázku, zda si může člověk usilující o štíhlou linii dopřát alkohol.Má totiž mnoho energie a jeho konzumace je srovnatelná s pitím hodně oslazené vody. A zjednodušeně řečeno, čím silnější alkohol si dáte, tím hůře pro vás i po stránce hubnutí.

V jednom panáku whisky či rumu je zhruba tolik energie jako v jednom pivu, pokud však jde o sladké nebo dokonce smetanové likéry, množství energie se i zdvojnásobí.
Nejlepší poměr co do vychutnání si nápoje a přijatelného množství energie poskytují suchá vína, ovšem i ta jen v případě, že zůstanete u jedné či dvou deci.
Zvláštní kapitolou jsou míchané nápoje, kde se kombinuje energie z alkoholu se sladkými sirupy či likéry.
Záludnost ve vztahu k hubnutí se projevuje i jinak - alkohol je hodně sladký a můžete po něm pociťovat hlad. Pokud to s ním přeženete, bude se vaše tělo druhý den dožadovat mnohem vyššího příjmu energie než obvykle, což mimo jiné opět souvisí s cukrem - hlad ovlivňuje rozkolísaná hladina cukru v krvi. Navíc příliš mnoho alkoholu se často pojí s nevyspáním a únava pak vede k přejídání.
Gambrinus, pivo výčepní světlé650 kJ/500 ml
Staropramen ležák700 kJ/500 ml
Velkopopovický Kozel černý1 100 kJ/500 ml
Radegast Birell (nealkoholické)400 kJ/500 ml
Staropramen, snížený obsah cukrů575 kJ/500 ml
Portské víno340 kJ/50 ml
Suché bílé víno220 kJ/100 ml
Červené víno300 kJ/100 ml
Víno bez alkoholu Carl Jung110 kJ/100 ml
Rum500 kJ/50 ml
Becherovka600 kJ/50 ml
Whisky500 kJ/50 ml
 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama